diddie02

Direktlänk till inlägg 12 mars 2013

Hemma hos Vivvi ♥

Av ida ljungbeck - 12 mars 2013 20:07

Hej!!

Idag har jag varit i skolan och jobbat med typ matte engelska och religion osv.♥

Sen körde farfar hem mig. 

När jag var hemma så hörde jag något,jag titta ut på balkongeng då såg jag killar från min förra klass.. 

Dom bråka! Jag stog där ett tag och titta det var Rasmus,Max,Alexander och Malte. Dom bråka med en kille som heter Alex...

Sedan börja Rasmus kaxa upp sig osv, sen gick jag in.. 

Så åt jag nåt.Jaja så ser det ut nu!!!

 Jag kommer blogga imorgon tjabba!!! 

                                                                LIVET KAN INTE BLI BÄTTRE JAO!!!!!♥

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av ida ljungbeck - 5 maj 2013 22:52

Hej. Jag började dagen med att sätta på tv, det var ( par i kungar). Sedan när det var reklam så jag passade på att ta fram frukost, jag tog fram gröt, mackor och lite dricka. När jag hade ätit färdig så hoppade jag in i duschen det var varmt o sköt...

Av ida ljungbeck - 25 april 2013 20:22

Hej bloggen jag har inte gjort nåt speciellt idag men det har varit en bra dag för mig iallafall    Imorses gick jag och åt frulle sedan klädde jag på mig och gick ut med lilla Wille (hunden) När jag kom in med lilla Wille så satt jag vid datan ...

Av ida ljungbeck - 24 april 2013 20:54

Hej bloggen! Som ni ser har jag inte bloggat på 100 år typ nä skoja men det jag försöker säga är att jag inte har bloggat på länge, men nu är jag till baka som tur var hehe :) Öhm.. Ja har varit med två kompisar idag Tuva och Klara, efter skolan...

Av ida ljungbeck - 1 april 2013 01:37

Hej! Förlåt att jag inte gjort nåra inlägg dom senaste dagarna, har tyvärr inte haft tid. Öhm.. De ända jag har att skriva om är de som hänt idag! De är så att jag är hemma hos min moster i Ramnäs ute på landet med storasyster Emma o kusinerna Tim...

Av ida ljungbeck - 28 mars 2013 16:02

Hej bloggen!!! Öhm..... Idag har jag och min vän Frankan haft Talangjakt i skolan det var jätte kul och bra. För jag och Frankan var jurry såklart!!! Jaja men i kväll kl 6 börjar disco kl halv 10 slutar det men jaja kommer blogga ikväll men aja ...

Presentation


Hej!

Jag heter Ida och jag bor i den populära staden Västerås. Jag kommer skriva om allt och lite till, läs eller inte. De avgör ni själv.

puss och kram Ida♥☻

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards