diddie02

Alla inlägg under mars 2013

Av ida ljungbeck - 28 mars 2013 16:02

Hej bloggen!!!
Öhm..... Idag har jag och min vän Frankan haft Talangjakt i skolan det var jätte kul och bra. För jag och Frankan var jurry såklart!!!
Jaja men i kväll kl 6 börjar disco kl halv 10 slutar det men jaja kommer blogga ikväll men aja hej då







HEJ DÅ. LIVET KAN INTE BLI BÄTTRE JUST NU. JAO :-)

Av ida ljungbeck - 23 mars 2013 11:27

Hej!!

Idag ska jag till lilla Fagersta och träffa mina brorsor och såklart Emma!!!!  

Jag, mamma och Emma kanske Alex (Min bror)

 ska göra något :-) det ska bli kul.......  

Nu ska vi till Vivvi och göra något sen åka upp till Fagersta♥

Igår var årk 5,årk 4-5an och våran klass. Vi GICK till Lögarängsbadet    och bada hela dagen sedan hämta pappa mig kl 2  han körde mig till Vivvi.......

Men nu ska vi åka, men jag tror att jag kommer blogg ikväll om jag inte gör det så  bloggar jag på söndagen när jag har åkt hem till pappa.................  




                                       Puss och Kram Ida   







                        

                             









Av ida ljungbeck - 20 mars 2013 20:44

Hej!!

Idag har jag fått åka hem från skolan sedan har jag och Gustav gjot slut asså jävla skit dag för mig okej så här började dagen....


Jag vaknade sedan satt jag på kläder så kom det ett sms jag tittade och såg att det stog förlåt men jag vill inte att det skulle bli så men dina kompisar pressar och så jag fattar inte att jag kan säga det men  och åt frulle...

När pappa ringde så sa han att vi hade bråtom till skolan, så jag gick och tog på jackan och låste dörren sprang ut och happa in i bilen när jag var där, så vart jag fem minuter försent....

Sedan åt vi lunch när det blev rast gick jag och Tindra ut då såg jag en lärare från Jitterbögarna (jitterbuggen årk 5)

som kom med en typ skol med jävlit varmt vatten då jag jag till Tindra kom det är väl säkert någon som har spyt eller blödit..

Då när vi kom var det blod över typ hela isen, sen när det var klart så börja jag och Tindra åka då, när jag var asså såg jag typ ett par svarta skor som kom nära mig och då bara    så smal det! 

Det kändes som att jag hade svimma   i typ 2-3 minuter sen vaknade jag.

ALLA alla stog och titta alla bara AAAAAAAAAAAAA hämta lärare hon bloder som fan då sprang en lärare och hjälpte mig   .......

När han sa till mig stt jag skulle andas så att en annan lärare skulle hämta papper jag fick hjälp upp men aja det var det hej då bloggen kommer blogga imorgon

Av ida ljungbeck - 18 mars 2013 15:55

Hej!

Fredagen: Den här Fredan har jag varit med min älskade Gustav vi satt och titta på en film och åt godis. Sen satt vi oss vid dartorn och spelade och typ efter en kvart så kom pappa hem men han hade glömt mjölk så han var tvungen att gå tillbaka till ICA. Sedan ringde Gustav's mamma att hon stog på parkeringen då så sa vi hejdå och kramades.........



Lördag: Nästa dag så skulle jag till min mamma som bor i Fagersta. Då ringde det i min lur så jag svara såklart då var det Moa, hon ville vara då sa jag att jag skulle till min mamma och sova där då fråga hon om hon ville hänga med. Då sa jag okej med får du då, ja sa hon okej sa jag.. Sen åkte vi upp till lilla fagersta när vi var där så passade vi på att köpa en present till mamma för hon fyllde år dagen innan. Aa,, sen typ åt vi mat där och fika sedan åkte pappa hem till Västerås.. vi titta på breaking dawn part 2, den var fett bra men ungen var lite datagjord men aja den var bra iaf vi åt godis och drak läsk sen somnade vi efter filmen.....



Söndag: Igår när vi vaknade så backade vi badkläder för vi skulle till simhallen och bada. När vi var klara så åt vi sedan gick vi i typ 20 minuter när vi var där så byte vi om sen gick vi och bada vi hoppa från en grej som jag inte vet vad det heter men aja,,, sen gick vi och köpte strips och bada igen osv... sen gick vi hem och typ inte gjorde nåt sen efter en timme så kom pappa och hämta oss......


Idag: Idag har jag inte gjort mycket typ jobbat i läsgrupper sem blä,blä,blä...

Nu ska jag till Vivvi och göra nåt herrå               

                                 




                                                  
      Hej då, tack för att ni läste!!! PUSS PUSS!!!! :-)

Av ida ljungbeck - 14 mars 2013 15:39

Hej bloggen!

 

Idag har jag typ inte gjort något idag ;)

nu sitter jag och äter popcorn☻

Öhm...    Juste nu kom jag på idag fyller mamma 35 år grattis till Jenny som fyller 35 år idag kram Ida♥   

Ja så ser det ut just nu♥

Kommer blogga ikväll♥ 

                                                   HEJ DÅ LIVET ÄR BRA JUST NU JAO  

Av ida ljungbeck - 12 mars 2013 20:07

Hej!!

Idag har jag varit i skolan och jobbat med typ matte engelska och religion osv.♥

Sen körde farfar hem mig. 

När jag var hemma så hörde jag något,jag titta ut på balkongeng då såg jag killar från min förra klass.. 

Dom bråka! Jag stog där ett tag och titta det var Rasmus,Max,Alexander och Malte. Dom bråka med en kille som heter Alex...

Sedan börja Rasmus kaxa upp sig osv, sen gick jag in.. 

Så åt jag nåt.Jaja så ser det ut nu!!!

 Jag kommer blogga imorgon tjabba!!! 

                                                                LIVET KAN INTE BLI BÄTTRE JAO!!!!!♥

Av ida ljungbeck - 9 mars 2013 11:46

Hej!

Idag ska jag till badhuset med Moa Hamrin♥

Vi ska äta bada osv..♥

Jag kommer blogga ikväll så ni vet!!♥

Öhm...Jag har typ inte gjort något typ igår så var jag hos en kompis och åt taco sen spela GTA..

Sen åkte vi hem typ vid 12..♥

sen har jag typ inte gjort något mer..

Kommer blogga ikväll sen.                     LIVET KAN INTE BLI BÄTTRE JAO!!!♥♥♥♥


Av ida ljungbeck - 4 mars 2013 18:04

Hejsan!
Idag har jag varit i skolan gjort matte osv..
Som ni ser har jag inte typ blogga men jag ska försöka det.. Ja det är typ allt jag har gjort idag, nu iväg till Vivvi och hämta min mobil osv. Ska försöka blogga ikväll hejdå <3

Presentation


Hej!

Jag heter Ida och jag bor i den populära staden Västerås. Jag kommer skriva om allt och lite till, läs eller inte. De avgör ni själv.

puss och kram Ida♥☻

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards